2011. december 5., hétfő

Asztali dísz Karácsonyra

A gipszöntésnél egy sokkal egyszerűbb ajándék ötlet az asztali dísz készítése. 
Sok féle képpen készíthetünk, azonban én az idei Karácsonyra a következő technikát választottam: farönköt ujjnyi vastagságú szeletekre vágtam (-attam :) ), s majd ezeket hangulatom szerint tobozokkal, narancskarikákkal, ánizzsal, fahéjrudakkal, és egyéb természetes anyagokkal díszítettem.





A dísz alapjául szolgáló falapot lecsiszolhatjuk, arany- vagy ezüst dekorfestékkel is lefújhatjuk. Arra figyelni kell, hogy száraz fát válasszunk, mert különben nagy valószínűséggel felreped, behasad. Ha nincs lehetőséged egy rönköt felszeletelni, hobby boltban is vásárolhatsz falapot.



Jó, ha színes gyertyákat használunk, és ezeket is külön-külön díszíthetjük: körbetekerjük szalaggal, és ahol a két széle összeér, egy kis díszt ragasztunk. A gyertyát kenderkötéllel is körbetekerhetjük, vagy ánizzsal, szalmadísszel is egyedivé varázsolhatjuk.


Az asztali díszre fenyőág is kerüjön, de csak tűzzük, így jövőre frissel helyettesíthetjük. A vékonyra vágott narancskarikákat fűtőtesten vagy sütőben száríthatjuk, a tobozt, diót dekorfestékkel vagy akrillal színezzük.

Itt csak néhány ötletről olvashatsz, de a lényeg, hogy ismét elmondhatjuk: egy kis türelemmel és kreativitással örömet szerezhetünk másoknak -ugyanakkor magunknak is- egy ilyen vagy hasonló ajándék készítésével.

Ha további ötleteket szeretnél, látogasd meg a webshopomat :

http://www.breslo.ro/Shop/dekorart

Jó szórakozást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése